Re: Rondje Barney`s Pineapple chunk,vanila kush en amnesia lemon geheel op plagron bio.
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Rondje Barney`s Pineapple chunk,vanila kush en amnesia lemon geheel op plagron bio.
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar
The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
Spliff Strawberry in scrogg, klaar
sigpic
-
Re: Rondje Barney`s Pineapple chunk,vanila kush en amnesia lemon geheel op plagron bio.
Hier een foto van de herma herma echte bloei week 1 dag 4 010.jpg
Comment
-
Ik ben zelf ook een beetje femzaad-moe geworden, ik heb ook diverse hermaprobz gehad, tegenwoordig selecteer ik een moeder uit regulier zaad, werkt stukken beter, heb nog gezonde schone insectloze stekken van eigen makelij ook
Comment
-
Hallo allemaal hier weer een update.
We zitten in de tweede week 12/12 en de 5de dag van de echte bloei.
Zoals hierboven vermeld is er 1 uit de tent de hermaslet
De andere dames gaan goed en zijn tot nu toe vrij van ballen.
Aangezien het warm was begin van de week hebben de dames zich kranig gedragen de pine en de lemon die kunnen er wel beter tegen dan de kush.
Tussen dag en nacht zit rond de 5 graden verschil.
Hier en daar vang ik langzaam geuren op als ik in de tent bezig ben en de waaier oscileer.
Heb ook de vangstrips opgehongen en deze blijven mooi schoon net als de planten beestjes komen we niet tegen.
Dus er hoef voorlopig nog geen verdedigingsleger aan te treden
Nu de foto`s.
Bloeidag 14 effectievebloei dag 5 007.jpgBloeidag 14 effectievebloei dag 5 006.jpgBloeidag 14 effectievebloei dag 5 005.jpgBloeidag 14 effectievebloei dag 5 004.jpgBloeidag 14 effectievebloei dag 5 003.jpgBloeidag 14 effectievebloei dag 5 002.jpgBloeidag 14 effectievebloei dag 5 001.jpg
Bloeidag 14 effectievebloei dag 5 008.jpg
Woensdag zal ik alle dames eens goed op de kiek zetten tijdens de cleanbeurt van de tent.
Zo dat was hem weer tot ziens en hopelijk tot woensdag.
Groeten
Comment
-
ja dat is balen , snap hoe dat voelt maar ja , er uit met dat sletje , gewoon paar plantjes meer , komt niet zo hard aan !!!! vorige kweek had ik aan het eind 3 planten vol schimmel , ff de aandacht er niet bij en ik was de lul !!!! heb de kutzooi op , nog ff vreeet ik het als sla !!!keep growing man !!!
Comment
-
Da`s zeker balen budha maar blijven growen inderdaad it`s the only way for a nice smoke.
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
Net even wezen kijken en de eerste tekenen van tekorten geconstateerd in de onderste bladeren ga bij de volgende beurt het eerste beetje bloeivoeding mee geven.denk dat ik begin met een halve dosis.Is wel een weekje eerder als dat ik zelf had verwacht.
Comment
-
jep jep veel herma gedoe laatste tijd !!
beter regs nemen en eigen moeder selecteren ^^
maar goed nu weer even on topic => een beetje voeding kunnen ze idd wel gebruiken M
groetjesMet een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^
Comment
-
Is mijn eerste en gelijk de laatste mannen alleen nog maar reg`s vanaf de volgende ronde.
Heb vandaag algabloom toegedient 4 ml op 2 liter water kijken hoe ze daar op gaan reageren.
De dames hebben wel dorst,ze dinken goed door.
Temp in de bovenlaag 26,4 op de grond in de pot 25,6 LV 45
Comment
-
ja het leven is een pijp kaneel eenieder zuigt eraan en krijgt zijn deel , kut zo'n herma , dat vieze zaad wat knapt in je joint ,gaten brand in je mooiste overhempie het overkomt de beste !!!! hou ze groen ! grtz
Comment
Comment